torsdag 14. mai 2009

Dear Diary....

Heisann.

Nå er det visst mer enn to uker siden sist jeg blogget.. så kanskje på tide med et nytt innlegg, hehe. Ja, hva har skjedd siden sist da? Pappa kom til London dagen etter det forrige innlegget mitt, og vi tok buss til Liverpool og var på Anfield og så Liverpool - Newcastle :D, det var gøyt det. Liverpool var en veldig stilig by, likte byen ganske godt. Og vi ble enige om at det var veldig mange "artige" innbyggere/turister i L'Pool haha. Vi var og i Mathew Street som e mest kjent for at Beatles har spilt der utallige ganger før karrieren deres tok helt av, nå er det noen lange gater med puber og nattklubber overalt.. Skikkelig stilig, som om de fleste nattklubbene i hele Liverpool var samlet i den gaten og gatene rundt. 

Ellers så er det ikke så mye å si om Liverpool.. Vi var der bare en liten helg, før vi tok buss tilbake til London på mandag morgen. Og dagen etter ryddet jeg utav og vasket ned rommet mitt, leverte nøklene og sa ha det til London for denne gang. 

Så nå har jeg vært hjemme i litt over en uke.. Har ikke skjedd så mye spennende på denne uken egentlig, har jobbet for det meste. Var på byn på Fredagen, hadde et lite vors på rommet mitt og tok bussen til byn.  Byn var kjedelig på fredag, vi betalte 100 kr for å komme inn på Hulen, så var konserten over 10-20 min etter vi kom der. Fantastisk hjemmeside Hulen har, sto jo ikke en døyt om når konserten begynte og sluttet..

Jaja, uansett var det så lite folk på byn at det var kjeeeeeeedelig. Må vel nesten venne meg til at det ikke er vits i å gå på byn andre dager enn lørdager nå... Kan vedde på vi ikke hadde kjedet oss hvis vi hadd vært i Leicester Sq. på fredagskvelden istedetfor utkanten av Bergen sentrum hehe :).

På Lørdagen var jeg på jobb på Kiwi'en ved kinoen. Det var helt sykt det, strømmet jo på med folk. Hele tiden. Jeg er overbevist om at halve hordaland var innom kassen min iløpet av de timene jeg sto der hehe. Og når jeg var ferdig der i halv 12 tiden så ble jeg overtalt til å møte noen venner på byn. Så jeg endte med å tråkke rundt i byn med en gjeng halvfulle striler, noe som jeg ikke akkurat hadde planlagt.. så man kan vel si at genseren min var litt.. grønnere.. enn det som er normalt på byn ;) men vi kom jo ikke inn noe sted fordi noen hadde russebukse og andre gikk i normale klær så vi endte opp med å reise til Vanessa for å tørke oss og ta et tidlig nachspiel. 

Jaja.. og på Søndagen var det konfirmasjon. Hyggelig å snakke litt med familien og.. blir jo ikke så ofte nå for tiden, hehe. 

Ellers er det jobb, jobb og mere jobb :), har store planer om å bli kvitt mastercard gjelden på neste lønning, wooohooo! :D 

Det ser faktisk så lyst ut fremover at jeg tok en sjefsavgjørelse og bestemte meg for å ta meg råd til å reise på festival i sommer.. Så Hove here we come! :D Det blir gøyt det. For å være helt ærlig vet jeg ikke om navnet på mer enn 2-3 band som skal opptre, men samma det. Blir gøyt uansett, en hel uke med festing i regn og søle, haha. Eller tør vi håpe på sol fra skyfri himmel og masse, masse, masse god iskald pils? :D Det hadde vært deilig det.

Ellers så blir jeg mer og mer irritert på den nye mobilen min.. Den slår seg av helt random, den har treige taster, vanskelig å skrive mld'er med og mobilen min forstår ikke det at selv om det kommer +47 foran så er det fremdeles samme telefonnummer! Så når noen ringer kommer det vanlige 8 sifrede nummeret fram, men når de sender mld kommer det +47 foran. Den teite mobilen min blir helt forvirret.. Kan noen minne meg på å ta utav SIM kortet og kaste den så langt ut i sjøen jeg klarer neste gang vi er på byn? :) Drittmobil. 

Men på et annet tema, så begynner jeg å stresse med hvor jeg skal på lørdagen.. Typisk at alle skal hver til sitt da, hadde vært mye gøyere å ha en fest selv og samle hele gjengen ;D.. Men jaja, ser ikke ut til at det kommer til å skje :P. Jaja, lenge igjen ennå.. Flere dager faktisk hehe.

Ble jo et ganske langt innlegg dette og.. ligger i sengen nå og småkjeder meg litt, vurderer å sette på litt'The King of Queens' og le til jeg sovner. Ja, tror jeg skal gjøre det. Me preikjast.

God natt.

2 kommentarer:

  1. Du kan få den gamle mobilen min nå, Jørgen, hvis Og jeg har fest på lørdag, kjem duu?

    SvarSlett
  2. *hvis du vil... skulle det stå :P

    SvarSlett