tirsdag 28. april 2009

God morgen.

Jeg ligger i sengen min og kjeder meg, hva bedre utgangspunkt for et langt og meningsløst blogg innlegg går det an å ha? Så, hvor skal vi begynne.. Det skjer ikke så mye i livet mitt for tiden, jeg er ferdig med eksamen og de siste innleveringene, mens de fleste andre her sitter og leser til eksamen... Det er stille her. Det går an å sove om nettene her.. What the hell liksom!?

Skal vi se, hva har skjedd siden sist da.. Jo, jeg har kjøpt meg ny mobil. En sony ericsson J132. Aldri hørt om den? Det er fordi den suger. Kostet 150 kr, skal se om jeg får lagt ut et bilde av den

Jepp, det er den... Jeg savner den gamle mobilen min... Håper den ligger på Ovenpå hehe, har gitt opp å ringe til de, men sendte de en mail i går. Så får vi se.. 

Hva annet kan man skrive om da, det var London Maraton på søndag, haha. Snakker om selvpining, jaja. Jeg måtte jo nesten ta turen inn til sentrum da og se hva som skjedde, så jeg tok tuben til Leicester square og gikk ned til Trafalgar square og bortover mot Buckingham Palace, der mållinjen var. Kom akkurat tidsnok til å høre vinneren komme i mål, kunne ikke se en dritt pga det var så mye folk der, hørte bare jubelen hehe. Men siden maraton interesserer meg omtrent like mye som, eh, som ett eller annet som ikke interesserer meg i det hele tatt, så dreit jeg i det og gikk oppover mot Hyde Park. Det er kjempedigg å gå i disse parkene, spesielt Hyde Park syntes jeg. Iallfall på søndager er det gøyt, jeg pleier av og til å ta tuben til Speakers Corner tidlig på søndager og høre på idiotene som står der og maser. Beste gratisunderholdningen som fins i London. Så etterpå kan man rusle i parkene der og se på ekornene :D. De ekornene er så tamme at det er skummelt, spiser fra hånden din. 

I går søkte jeg på sommerjobb, igjen.. Jeg begynner å bli lei av å søke på jobber. Men jeg trenger en jobb, kan jo ikke bare gå rundt og drive dank i 4 måneder til :D. De ringte faktisk fra jobben i dag morges, jeg skal på jobbintervju på neste torsdag. Håper jeg får den jobben, da får jeg råd til å kjøpe bil :). Jeg har lyst på en bil. Og hvis jeg får denne jobben så trenger jeg en bil, hehe. Det er samme jobben som den hos Ringnes, bare for et annet firma. Så jeg skal da kjøre rundt fra butikk til butikk og rydde i et eller annet firma sine varer. Virker som en grei jobb det. 

Da får jeg råd til å være med på Hovefestivalen og :D, den har jeg lyst å være med på. Virker som veldig mange skal være med i år (de sier iallfall de skal være med, men hvem som faktisk blir med er jo som oftest en helt annen sak ^^) jaja. Så lenge det blir fint vær og kaldt øl så blir det bra.. Tror det blir en ganske bra festival, denne gangen blir det jo faktisk band som jeg har hørt om og. Woho.. fantastisk. 

Men nok om det. Jeg har ommøblert rommet mitt. Jepp, stemmer det. Jeg flyttet sengen 90 grader mot vinduet. Skulle gjerne tatt bilde, men den utrolig flotte fantastiske nye mobilen min har, eh, på en måte ikke kamera. Og jeg gidder ikke flytte laptopen rundt for å ta bilder med camet. Stress. Må uansett flytte sengen tilbake om noen dager når jeg flytter hjem :P. 

Okei... nok om meg, hvordan går det med dere der hjemme da? Virker som de fleste er russ i år, kanskje ikke helt ekte alle sammen, men jaja. Gleder meg til å komme hjem og leke russ jeg og :D. Reprise på en kasse øl i telefonkiosken anyone?

Gidd ikke skrive mer nå. Ha det.

1 kommentar:

  1. Ååå, jeg elsker London! Du er så heldig!! Det er så koselig i Hyde Park med alle de tamme ekornene! :)

    SvarSlett