onsdag 22. april 2009

Ting og tang... Mest tang egentlig.

God morgen.

I dag virker som en god morning, jeg har endelig kommet inn i "normal" søvnrytme igjen etter helgen og solen skinner. Er blitt en stund siden jeg blogget sist nå, jeg gikk egentlig ganske fort lei av blogging hehe. Men jaja, får prøve litt til :).

Så hva har skjedd siden sist da.. Jeg klarte jo selvfølgelig å utsette alle innleveringer og eksamenslesing til siste liten, så er ganske spent på eksamenen jeg hadde på mandag. Heldigvis var det en MCT (flervalgsprøve), så det ble litt gjetting hehe, får håpe jeg har litt flaks for en gangs skyld.

Hadde iallfall ikke flaks på lørdag for å si det sånn, jeg gidder ikke skrive så mye om den kvelden/natten, men det bør vel kanskje nevnes med noen få setninger. Jeg, Haakon og Stine hadde vors hjemme hos meg før vi reiste tidlig inn til byn. Vi var vel i byn i 11 tiden og stakk bort på Ovenpå. For å gjøre en lang historie veldig veldig kort så ble det et par pils/shots for mye på nattklubben og jeg hadde en aldri så liten blackout og husker ingenting fra 1-2 tiden til jeg husker at jeg gikk vandrende borte med inngangen på klostergarasjen borte med nøstet klokken halv 5 eller 5 og da hadde jeg mistet mobilen min og var drittlei, så tok en taxi hjem. Syke priser for en 20 min kjøretur... jaja.

Ufattelig irritert på meg selv at jeg klarte å miste mobilen min, og tanken på at en eller annen tilfeldig person sitter og leser meldingene mine irriterer meg mildt sagt litt. Men når jeg ringer til den så ringer det bare noen ring før jeg kommer til mobilsvar, så jeg lurer på om den enten ikke er blitt funnet eller om den ble glemt igjen på Ovenpå. 

Skal vi se, ble ikke helt kronologisk rekkefølge på dette, blir ganske rotete, men jaja. Før helgen var det ganske rolig, vi hadde kjempefint vær og jeg nøt solen på terrassen vår og vi grillet og fisket litt. Men nok om det, gidder ikke skrive noe mer om hva jeg gjorde på forrige uke eller uken før det, er jo over en uke siden... Kan ikke forvente at jeg skal huske så langt tilbake, hehe.

Jaja, på Søndag reiste jeg tilbake til London, trøtt og hangover som fy.

Og nå ligger jeg i sengen og hører på radio, prøver å våkne nok til å ta steget inn i dusjen (ja, rommet er faktisk så lite at jeg kan bare slenge beina ned på gulvet, åpne døren til toalettet og ta et langt steg så er jeg i dusjen...). Prøver å bestemme meg for hva jeg skal finne på i dag, de siste innleveringene skal jo ikke inn før fredag, så trenger jo ikke bekymre meg for de før i morgen, hehe. Tror jeg skal ta meg en morgentur til sentrum, nyte solen litt.. bør også kjøpe meg en billig mobil, skal kjøpe den billigste mulig.. 200 kr eller noe sånt. Jeg har heldigvis det SIM kortet mitt med engelsk nummer, så jeg har et lite håp om at alle nummerene mine er på det kortet og at de ikke forsvant med mobilen.

Forresten så bestilte jeg flybilletter hjem i går, 600 kr en vei med 2 kolli bagasje, jaja, billig det. Gleder meg kjempemye til å drasse 2 kofferter gjennom hele London, blir kjempegøy... Men gleder meg iallfall til å begynne sommerferien min neste uke :) for da begynner min sommerferie. Og har ennå ikke skaffet meg sommerjobb.. Jaja, ordner seg alltid. Får sikkert jobbe litt på Kiwi hvis jeg spør fint hehe.

Neste helg blir det Anfield :D gleder meg kjempe, skal ha 2 overnattinger i Liverpool og se Liverpool - Newcastle, blir gøyt.

Men nå er det på tide å få i seg noe frokost og stikke ut en tur til sentrum. Glemte solbrillene mine i Norge, så må kjøpe meg et nytt par.. Hm, kanskje jeg utsetter frokosten til jeg har reist inn til sentrum.. Fristet med en skikkelig engelsk frokost :D. Får tenke på dette litt nå.. vurdere pros and cons.. Blir det hermetisk suppe til frokost eller blir det skikkelig engelsk frokost!? Følg med neste gang! TO BE CONTINUED...!

Over n out.

2 kommentarer:

  1. Woot Jørgen! Det her e jo blitt en ganske så interessant blogg. Du klarer å fylle opp inleggene i forhold til mine få setninger... Snart på tide med en comeback. EN skikkelig en. Kan sikkert sjekke på Ovenpå etter mobilen.
    Hehe, denne gangen har du bare kjøpt en en-veis-billet! Det betyr jo at du kommer for å bli=D Kan bli mange gode tider;) Me lyttast! Tuner in i morgen til samme tid.

    SvarSlett
  2. Her var det mye tang ja :D But I like it ^^

    SvarSlett