torsdag 2. april 2009

Jaja, ellers da?

Vi måtte skrive april 2009 før jeg gadd å hoppe på denne bloggebølge...tingen. Nå er det sikkert mange av mine lesere (hvis jeg hadde hatt noen da oO "Det finnes ingen følgere ennå.") som lurer på hva som dyttet meg over kanten og endelig fikk meg til å begynne å blogge, men det blir feil spørsmål å stille. For spørsmålet er HVEM som dyttet meg over kanten, og det kan vi takke Sindre for. Min gode venn som vekket meg kl halv 7 fordi han kjedet seg... with friends like that who needs enemies? Hah. Så uansett, for å komme til poenget... mener jeg hadde et poeng liggende et eller annet sted.. så er grunnen til denne bloggen at jeg nå sitter på rommet til Sindre og kjeder meg (nei, det var ingen gøye spill på 123spill). Han vekket meg halv 7 og vi skal kjøre i 10 halv 11 tiden... noen som ser noen timer i midten der som kunne blitt brukt til noe annet, mer fornuftig enn å sitte i kjelleren og blogge? Det gjør jeg...

Men uansett, det var jo bare et spørsmål om tid før jeg måtte begynne å blogge jeg og. Av person så er jeg altfor samfunnsbevisst og eh, uegoistisk (er dette et ord? haha) til å ikke øse av visdommen min. jeg vet knapt hvor jeg skal begynne. Hm, nei, jeg e for trøtt til å begynne å øse nå.. får ta det senere. Skal på jobb i hele 4 timer i ettermiddag, en uvant tanke.. for en student som har levd det gode liv i over et halvt år med minimalt med jobb, hehe.

Så jah, det er bare å følge med fremover.. Har store planer om en blogg som tar for seg meningen med livet og litt sånt diverse... hvis jeg gidder da.

Med venleg helsing,

Jørgen

3 kommentarer:

  1. Jeg vil nå mene og påstå, med da en uteforstående synsvinkel uten rettmessig bakgrunn i lokale og regionale sosiale sammenkomster, at denne hendelsen, med frarådet syn på saken i ellers sammenheng og i større samfunn, har funnet sted og plassering riktignok i feil tidspunkt og med mulig bedring i form for lokal befinnelse.
    Dette skal riktignok ikke har innvirkning på visse individs standpunkt eller tilhørelse i saken, men skape et utenforstående innsyn, som sådeles har liten, men betydelig bevegelse i ordets festepunkt, om så kan sies i oppriktighet. Altså, dermed er poenget sagt og saken er i denne tidsperioden, for nå og med meget sikre påstander om fremtiden sådeles, avsluttet. Påbegynnes den, nevnes, eller foreskrives om i sammenheng, i sin helhet, halvhet, ordrett avskrivning, referering eller hendvisning til denne saken, i sin helhet og halvhet, vil den pålegges et overdrevent gebyr på 100,kr pr. påbegynte linje.
    Mvh. mrbergesen

    SvarSlett
  2. ....og jeg som startet en seriøs blogg. Ikke kom her med de useriøse innleggene dine! :D

    SvarSlett
  3. Haha, Jørgen! :D Får håpe det kommer noe fornuftig ut av innleggene dine. Hohoho.
    Du må forresten fikse tiden på bloggen, for den er helt feil. Gå inn på innstillinger, og velg "OSLO" ;)

    SvarSlett