tirsdag 7. april 2009

Grunnet stor etterspørsel...

er det på tide med et nytt innlegg (neida, har ingenting med at jeg ligger i sengen kl 1 om natten og kjeder meg inni granskauen... overhodet ikke...). 

Hei.

så, hva har skjedd siden sist? Helgen ble ikke fullt så spennende som jeg ga uttrykk for i mitt tidligere innlegg. Det ble ikke noe av tivoli turen og vi reiste ikke på byn på fredag, istedet tilbrakte jeg fredagskvelden med å kjøre min søster og hennes veninner fra vors til byn.. for så å stå evig tidlig opp lørdags morgen for å gå på jobb. Der har du mye av grunnen til at jeg ikke har skrevet noe før, jeg har ingenting å skrive om. Ingenting spennende. Jeg klarte ikke engang å rote til rommet til Sindre og ta bilder av det som jeg lovet... beklager så mye. (jeg gjorde en god jobb med resten av huset da... tror jeg... eh, sorry? haha)

og søndagen sov vi lenge alle sammen før jeg kjørte hordaland rundt omtrent.. kjørte jan og patrick hjem til arna fra øygarden, for så å kjøre til midttun og kjøpe søndagsmiddag til søsteren min.. men det var helt verdt turen bare for å snakke med min yndlingsnevø (og foreløpig eneste, så dere ikke tror jeg forskjellsbehandler mine ikke-eksisterende andre nevøer).

Middagssamtalen gikk vel noe sånn som dette:

kristina: spise opp brokkolien sin amadeus så får du isbit!

kosta: hvis du spiser opp brokkolien din får du lov å rydde rommet ditt etterpå!

...og gjett hvem som hev i seg brokkolien og satte kursen for fryseren? hahaha, helt utrolig :D.

lite tips, hvis dere lover en  2,5 år gammel gutt appelsin is og glemmer det... ikke regn med at han har glemt det og, haha.. han husket veldig godt at jeg lovte å ta med is til han selv om det var en halvtime eller time før. Han begynner å bli stor gutt.  Neste gang får jeg ta med litt ekstra godt til han :D.

Hm, jeg vet ikke helt hvor glad min søster blir for at jeg sprer deres barnemishandlingshistorier (den delen om brokkoli og å rydde rommet) over nettet.. men jaja, litt må de tåle.

ellers da? spør du sikkert, nei ikke mye.. lånte Star Wars 4,5 og 6 av Sindre på søndagen og så disse søndagskvelden og mandag morgen før jeg ble ringt opp av sjefen og måtte på jobb. Så nå har jeg endelig sett Star Wars og, hehe.. De var nå litt overrated om jeg skal være ærlig, men helt grei underholdning det. Får se om jeg gidder å se 1,2 og 3 en annen gang.

Jaja, får vel sove litt snart.. Har store planer om å få gjort litt studering i morgen før jeg skal i familiebesøk, men vi får se.. jaja..

God natt.

4 kommentarer:

  1. Star Wars er ikke overrated. D: Våg deg å si noe sånt!

    Ok, 2 og 3 er noe overrated - men ikke resten!

    SvarSlett
  2. du er raaar, jørgen...but i like it ;)

    SvarSlett
  3. Star Wars é ikkje overrated nei! *bitchslaps*
    Ja, du gjorde en profesjonell jobb med å rote. Det blir alltid som forventet...

    SvarSlett
  4. Herre! Nå fant jeg jaggu bloggen til en kjent kar, gitt.
    Bergensjørgen, jo!
    Jeg er ikke enig med deg ang SW heller forresten.
    1, 2 og 3 derimot et rimelig overrated.
    Men som man sier om smaken og baken... du vet..
    Når er du tilbake i nabolaget vårt igjen forresten?

    SvarSlett