torsdag 2. april 2009

Jada, gir meg ikke med bare et innlegg i bloggen min... Vi leker ikke butikk! Først vil jeg rette en takk til Vanessa som hjalp meg å fikse klokken på bloggen. 

Er blitt ganske trøtt nå etterhvert siden det ble lite søvn i natt, og huset har gått tomt for cappuccino, jaja.. Ingen fare for å sovne når jeg hører på dette bråket, Øystein, Sindre og Jan gjør et forsøk på å spille rock band, ikke akkurat behagelig å høre på (haha burn).

Ellers da.. Joda, til og med vært på jobb i dag, tilbragte hele 4 timer i kassen på kiwi. En tøff arbeidsdag for en lat student. 

Skal vi se, begynte å diskutere med Sindre hvem som hadde best rom.. i og med at jeg bare har hatt rommet i en uke og knapt sovet der 2 netter eller noe sånt så har jeg en dårlig følelse av at jeg kommer til å tape. Men vi ble enig om at innholdsfortegnelse og bilder skulle følge i morgen.. eller i løpet av helgen. (Haha, jeg skal rote så sykt på Sindre sitt rom på lørdag når vi skal drikke og ta masse bilder, så ska vi se hvem som har best rom! Moahahaha... Men ikke si det til han!)

Bortsett fra det så har jeg faktisk ikke noe interessant å skrive (ikke at det jeg har skrevet er så veldig interessant, men jaja), forhåpentligvis blir det mer interessante ting å skrive utover helgen med store planer om tivoli og byn (som sjåfør) i morgen og fest på lørdagen. 

Ja, hvis vi klarer å få Sindre til å faktisk invitere folk til denne festen kan det jo bli knall.. og hvis han attpåtil ikke er dødsfyllasyk fra fredagen (som sist gang, hahah) så kan jo dette bli bra.

så var vi ferdig med det andre innlegget... fy f&#(#& for en god blogg dette er. Tar snart igjen sindre på antall innlegg.

-Jørgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar